"MOGA HIDUP DAN MATIKU HANYA KERANA ALLAH"

Sabtu, 12 Februari 2011

jom masuk kuliah!!^^

alhamdulillah... akhirnya, lpaslah sem satu. sem yang amat mendebarkan bagi aku dan sahabat2 yang baru sampai di bumi anbiya' ini. Yang pasti, pengalaman selama satu sem ini tidak dapat dilupakan. Teringat semula ketika mula-mula sampai di sini dulu. Turun dari "royal jordanian" , aku menarik nafas lega. Bagaikan mimpi, akhirnya aku menjejak ke tanah para nabi ini!! masyaAllah... Hanya tuhan yang tahu betapa bersyukurnya ku rasa. Bila mula kuliah, rasa bagai lama sekali satu sem ini akan berakhir. "bilalah sem ni nak habis?" . pejam celik pejam celik, aku dah masuk sem 2 dah!!! Moga Allah sentiasa memberkatiku dalam perjuanganku ini. 

ya Allah, tetapkan hatiku dijalan ini...
tunjukkan aku jalan yang Engkau redhai...
ya Allah, Kau resapkanlah roh perjuangan para syuhada' ini ke dalam hatiku, supaya aku tidak akan pernah berputus asa dalam mencari keredhaanMu...


Alhamdulillah... 
ayo' kmbali ke sekolah!! ayo'!!^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan